Idag

2009-08-25 @ 07:17:19
idag är det ruskigt kallt, och jag hatar att vakna upp och veta att du kommer finnas i mina tankar att du är mitt mål att du gör som du gör att du får mig att falla på någon minut. det får mig att rysa, för det bara är så.

Idag är det skola och jag slutar 13:40, sköööönt! Haha, sedan drar jag mig till centrum för att kolla på present till systern och jag orkar. Annars får jag väl komma hem och sova för det är verkligen vad jag behöver nu, för jag går igenom en fas som själva jag har skapat under några års tider och vet inte hur jag ta mig ur. Ha det bra!
Kisses

Kommentarer

Postat av: Erica

Tack så mycket :D

2009-08-25 @ 18:23:18
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback