Tjejmiddag + random fest

2009-09-05 @ 10:10:10

Förlåt för en dålig uppdatering, har inte haft tid och tillgång till internet. Lite knas här hemma, men jag överlever.
Kan berätta vad jag gjort de senaste dagarna.

ONSDAG : Började tjugo över åtta och slutade tidigt efter som jag kände mig sjuk och drog hem. Senare kom julia och vi hjälpte till här hemma. Sen drog vi till bollstanäs församlings hem och träffade några som vi känner. Sen drog jag till Gabriella och pratade.

TORSDAG : Åkte till stan med Gabbi och köpte löshår till henne och det vart så kul för hon som sålde kunde knappt något språk som vi talade.

FREDAG : Skooläään, sen vare att jag taggade till tjejmiddagen! Och det va så kul, vi grillade och åt. Garvade en massa och hade kul.. Och hamnade på en fest nära lindas pizzeria och det va kul. Sedan åkte jag hem runt tolv.

LÖRDAG: Norrtälje here i fucking come! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback